Rebell to the max.

Herregud, jag insåg nyss vilket tunnelseende de flesta har i detta området där jag bor.
Eller ja, Skåne i allmänhet nästan. Tacksam om någon opponerar sig och berättar hur
jävla fel jag har, men är rädd att jag faktiskt har rätt. Jag insåg nämligen att det i princip
inte är okej att vara gay här. Vafan då för? Det är så jävla fel att det är så! Förändring tack!
Detta är faktiskt 2000-talet, uppåt i landet (enligt mina insiders) är situationen annorlunda
kom igen skåne! Wanna see gay-people everywhere! haha. Folk ska kunna visa sig med
sin partner oavsett kön utan att behöva vara orolig, utan att behöva bli trakasserad, det är
min röst.. hoppas fler är med mig angående dessa åsikterna och hjälper till att förändra!

Kommentarer
Postat av: Ekvidistans

Du lär snart märka hur rasistiska dom är också..

2008-08-22 @ 08:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0