fredagen

Som ni kanske insett är lördagar blogg-fria dagar
haha detta för att jag fortfaramde ska ha ett liv som
består av mer än att blogga. Så nu denna söndag-
morgon får jag berätta lite om vad som hänt i helgen

När  jag skrev inlägget "världens bästa ursäkt"
befann jag mig på min sista lektion för dagen.
Nämnvärt är också att Iva och Vivvilicious var
vid min sida. När lektionen var slut åkte vi ner
till Mackedonkan. där Vivvi bjöd oss på MC flurry <3.
Senare tog Vivvi bussen hem, vi stannade kvar
en liten liten stund tills vår buss gick men hann
ändå träffa några kändisar tex Andrej.
      Vår buss stannade på väla och det gjorde
även vi. HAHA väla var helt för mycket. Det var
många ögon men det lönade ju sig för en av
oss som kom hem med en vinst i alla fall!
      Vi åkte hem till Iva där vi myste lite själva,
& lite med Jelena & Jaca. Det blev tyvärr ingen
utgång som planerat mtp att jag och min
förkylning blev  sämre och sämre jag liknade
tillslut en zombie med enorm huvudvärk,
illamående och oförmåga att andas och göra något
i snabbare takt än slow motion. Vi halv 11 gjorde jag
& Jaca minipizzor och vid halv 12 gjorde dom återbesök
för min del efter det blev jag lite mindre sjuk i alla fall
men då istället utmattad och deckade medan Iva satt
vid datorn. En helvetes natt skulle jag vlja kalla det
kändes som hela kroppen var inflammerad och att
min mage verkligen gjorde allt för att jag inte skulle
kunna sova och den lyckades ganska bra måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0