lördagen

MEN, inte stoppar väll lite sjukdom
mig? Nejdå, lördag morgon gick vi
upp och tog oss till kära staden HBG
för att gå på get up, lika mysigt som
sist och speciellt jag ser framemot
nästa gång (<3).
     Efter get up blev vi hämtade, åkte
& handlade och sedan hem till Iva
där packade vi och plockade i ordning
(mest Iva för att vara så sanningsenlig
som möjligt)
     Efter det tg vi tåg sedan
buss och så hamnade vi hos mig :O
FF, hehe. Pluggade lagom flitigt och
sedan duschade och försökte göra
oss vackrare än vad vi redan är (ego-
skämt)
     Sedan gick vi hem till Tomi &
insåg att vi, blivit helt totalt mega blåsta
haha det var skoj. Sedan fick jag också
en liten verklighetsdos inkörd i benet
härligt.
     Jag & Iva gick och åt oss tjocka
KEBAB haha :D. Kvällen blev ju inte så
mysig som vi tänkt oss, utan mycket
mysigare ;D Men ja.. nu ligger jag i min
säng med Iva bredvid mig, hon är otroligt
vacker när hon sover (annars med givetvis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0