1 april

april, april, din dumma sill jag kan lura dig vart jag villimage79
(HAHA, undrar om det finns fler
som skrivit så i sin blogg idag)

Iallafall, idag är det ju första april, om det
lyckats undgå någon. Vill därför passa på
att säga GRATTIS till en kär vän som jag
kännt i ca 11 år nu. GRATTIS GUMMAN <3


Har dessutom en fråga.. VARFÖR PLUGGAR
INTE JAG?! har nämligen matteprov imorgon,
och massa inlämningar resten av veckan..
dock fullbokad varenda dag denna veckan..
helt sjukt. Ska försöka sätta igång med att
plugga nu. SJÄLVDISCIPLINEN är nere på noll.

Btw, från: "I don´t need no Tiger I need a man"
till: "I don´t need no Tiger, and I need no man".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0