2 april

Morgonen: Eldin, Monika, Abree buss & lur.
Kom till skolan, onsdagar är riktigt softa. Inget speciellt jag orkar nämna.. DOCK matematikprov, som Iva brukar säga "döda mig"! Efter skolan stack jag, Mimmi, Elin och Macki till Rönnowska för att träffa Lundgren, låt mig bara tillägga att vi allihopa var bombnedslag och att vissa saker är bara meningen att det ska hända. PLUS ni skulle sett oss, vi blev nästan påkörda och tog fel buss och grejer HAHA. Senare blev det mackedonkan och jag är nu bara skyldig Elin 90 kr, "nått". Bussen hem med Emir, Ivan, Mimmi & Elin fyfan som jag skrattade, det måste varit därför mitt högra öga ryckte alltså. Förlängde verkligen livet där, mestadels tack vare Emir, TACK Misan <3 (haha) Kom hem, sprang och hörde något kul under min runda ca 7 killar i 10- 11 års åldern mötte jag och en av dom sjöng "jag vill inte det ska va som det är nu, jag vill bara gå tillbaka till förut" hahaha, Farys låt, faktiskt gulligt. Men iallafall, hem och äta och nu har jag kanelbullar i ugnen, jag känner redan hur underbart goda dom kommer att vara. 
    
        Tyvärr måste jag plugga nu, har nämligen skriftligt förhör om njurarna på fredag samt ett inlämningsarbete som i stort sett kommer att vara avgörande för mitt betyg i arbetsmiljö. Jag har dock inte börjat på något av detta och imorgon kommer det inte finnas tid med tanke på att jag ska inte hem efter skolan utan shoppa present till min älskade kusin Taimi (födelsedagsfest för henne på fredag) och efter jag handlat present till henne ska jag till stadsteatern halv 6 för att se ringaren i notre dame med skolan. Nu är nog förresten bullarna klara så ska gå och smaka en nybakad hemmagjord kanelbulle med ett kallt glas mjölk. MUMS


Kommentarer
Postat av: Emir

Hahah lugnt ;)

2008-04-02 @ 21:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0