3 april, eftermiddag/kväll

När Iva varit skomodell klart gick vi till friskis & skvättis som uppenbarligen höjt sina priser,
jag fick nämligen betala 80 kronor för endast ett besök i gymmet, med tanke på att vi bara
hann vara där ca 1 timme måste jag säga att det var ett jävla pris haha. Efteråt bastade vi
och duschade. Förresten ni vet ibland när man är nyduschad och inte gjort vid sig alls men
på något vis ändå känner sig sådär naturligt söt? Detta var inte ett sådant tillfälle om vi säger
så. Jag kände mig verkligen hemsk. När jag och Iva tagit oss till Smack, vem lyckas vi träffa då
om inte Isa & Sammi? haha väldigt lämpligt. När man talar om trollen.. hehe. Vi alla gick till
knutan för att lämna Iva och sedan gick vi övriga tre och chillade i en affär haha, Isa & Sammi
provade hattar (kommer bild). Sedan gick vi till bruushan. Efter det följde de mig till stadsteatern
där jag och min klass såg ringaren i notre dame. Måste säga att jag blev  positivt överraskad!

Lite sur idag pga slöseri med upaljac och pengar som fan.. men ajja. Fick dessutom inte pluggat
något innan teatern vilket det egentligen var tänkt. Så när jag kom hem vid ca 21 bestämde jag mig
för att inte starta internet utan endast ägna mig åt mitt arbete vilket jag lyckades med. Så har pluggat
som en idiot och ska göra det sista på lektionen imorgon. Tyvärr har jag inte hunnit plugga på "njurarna"
alls ännu. Det får bli i bussen imorgon hehe. Just nu skickar jag gulliga sms med mamma som är
i rummet bredvid haha, känns nödvändigt.. sött dock! ska väll nanna nu antar jag. Fredagens fest är
förresten inställd, lokalen var dubbelbokad. SÖREN säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0