3 april, morgon/förmiddag

Vaknade imorse och kom ihåg att jag skulle hinna duscha OCH plugga. Duscha hann jag,
men något pluggande blev det inte. Som vanligt osminkad osv begav jag mig till bussen.
Tog bussen en dit Elin, Mimmi & Emir väntade på mig. Vi tog tåget tillsammans till hbg,
strax innan dess insåg jag tyvärr att jag blivit av med mitt busskort. Det är troligtvis
så att jag tappat det på bussen, och låt mig uttrycka mig MILT genom att säga att
det svider, nämligen 300 kronor åt hel*ete. Lyckades iallafall ta mig in till hbg
utan busskortet. Eftersom att jag och Emir redan förstått att vi skulle pendla
tillsammans passade jag på att vara gullig nog att ta med en bulle till
honom så att han skulle få smaka, trots att de inte var varma så sa
han något i stil med att jag skulle bli hans fru och baka åt honom,
låter bra tycker jag haha. Eftersom att vi skulle gå till skånetraf.
osv för att fixa mitt busskort lyckades vi komma försent också, perfekt.

Fick reda på att frånvarolapparna är offentliggjorda, underbart! Härlig början på dagen. (NOT!)
Hade bara två lektioner idag så slutade skolan ganska fort (13.05) då befann sig en skönhet
på skolan nämligen Iva, inte nog med det. Helt plötsligt fanns där två skönheter, Ida också!
Jag fick dessutom bevittna en hårborttagningsmetod jag aldrig ens vetat om existerade,
enda hjälpmedlet var en tråd! Är måttligt imponerad faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0