9 april

Otto & Ottilia har namnsdag, grattis till er.

Jag kom nyss hem från praktiken, praktiserar som usk* för er som inte
förstått det. Det finns många som säger att man bara gör en sak och
det är att torka faeces* men tro mig. Det är så mycket mer än avföring
och jag älskar det, trivs jätte bra. Slutade två idag istället för tre. Vet inte
riktigt vad jag ska göra av dagen. Vädret kan ju inte precis bestämma sig
heller. Borde kanske ut och springa, men har tränat mycket det sista..
för kroppens bästa ska jag nog låta bli. Plus var riktigt riktigt trött imorse
längesedan jag var så trött. Åt värsta lyxlunchen idag förresten. Jag har
hicka hela tiden, måste vara guldlocks fel.. Just nu sitter jag och myser
med min bebis i knäet och lyssnar på ler du så ler jag.

Vill dessutom passa på att framföra till Riba & Iva att jag älskar er, men det vet ni.

usk*= undersköterska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0