after work

Som rubriken säger, efter jobb så träffade jag Dennis en liten stund, alltid lika trevligt. Efter det mötte jag upp Milla i byn, en stund på Oasis för att sen avsluta det med lite sommarkänsla i form av Twister, Alex bjuder!

Lite pinsamt, men ja.. vi gick till rågen, för vi ville ha ett ställe där vi kunde sitta i solen och snacka utan att bli skitiga. Under tiden blev låten "vandraren har ingen stans att gå (8)". Väl framme på rågenskolan satte vi oss på en bänk med bord och snackade om allt mellan himmel och jord som vanligt. Älskar varandra gör vi, men mängden tid vi spenderar tillsammans går i vågor. Det var på tiden att vi träffades nu i alla fall och är mycket glad att jag tog initiativet och ringde henne idag. Det var meningen att vi skulle ses på något vis, för hon hade i princip precis kommit hem när jag ringde.
     Det blev riktigt varmt att sitta där i solen så eftersom att jag lyckligtvis hade bikiniöverdel på mig istället för bh åkte tröjan av haha! Det känner jag nu ska jag säga, har fått rikligt med färg! Medan vi satt där ock snackade ringde Tim och vi beslutade att han skulle joina oss. Så rätt som det var satt vi där alla tre och snart gav vi oss även på att åka linbana, haha det var fett kul. Man ska vara ung så länge det går. Ni två är härliga förresten.
     Vi förflyttade oss sedan till en jätte stor gunga (som säkert har ett speciellt namn, jag vet bara inte vad). Där låg vi alla tre i solen och bara mös, mös och mös. Senare begav vi oss till Oj för att handla ännu en Twister Alex bjuder! ännu en gång haha det är så grymt gott med sån glass alltså! riktig sommarkänsla!
     Efter det började det dock bli lite kallare så vi gick hem till Emilia där jag började prova hela hennes garderob, hon hade fyndat en skitsnygg klänning på mq, den blir det till att låna någon kväll (6) haha. Senare hämtade mamma mig och Tim och körde oss hem vid åtta tiden. Det var nämligen dags för mat. Jag älskar Tim & Emilia förresten, så jävla härliga människor! Nu har jag i alla fall fått i mig lite mat, bestående av ugnspannkaka, riktigt gott. Har hunnit säga hej till min lilla kisebebis också givetvis!

Kommentarer
Postat av: Emilia :)

Jag älskar dig också, förjävla mycket :) & JAG ÅT OCKSÅ UNGSPANKAKA :S SLUMPEN! Haha, men vi får snart ses igen

2008-04-29 @ 22:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0