auch i plånboken

Min telefonräkning blev på 500 denna månaden, inte så trevligt mamma blev
nämligen inte så glad. Det är dock jag som betalar den givetvis.
 
Idag står spaghetti & köttfärssås på menyn förresten, härligt! Vill få en chans att inviga mina
nya kläder, hoppas det blir imorgon. Nu ska jag kila in och titta till bebisen lite, hörs senare!

"Allt går i bitar så fort  jag börjar hoppas, det gör ont när jag tänker på det fina vi kan ha som du inte vågar satsa på. Jag vet att det finns chanser så släpp mig inte nu och låt mig falla över kanten. Varje gång jag ser dig blir jag alltid lika glad, jag önskar du kunde få mig att känna så varenda dag. Snälla ge mig chansen som du vet att jag förtjänar. Jag har en dröm i mitt huvud och den slutar ej såhär. Jag saknar en bit, och det är du." Olivia sjunger ungefär det här, jättefint måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: Olli

Kul att du gillar mina låtar!
Och tråkigt att höra om din höga telefonräkning, hoppas mamma är gladare nu!

Ha en toppen dag!

2008-04-27 @ 16:55:39
URL: http://www.oliviaandreea.blogg.se
Postat av: J

Alltså ursäkta, men det finns inte inomhusgrillar.. de är bara utomhus grillar som utger sig för att va inomhusgrillar, med enda konsekvensen att det brinner där det inte ska brinna =)

Jag är sämst på skräckisar, men dolt under ytan å grudge ska du ju såklart köra...

2008-04-27 @ 18:20:09
URL: http://kreftans.blogg.se
Postat av: J

Men asså... En grill avger rök. Och rök inomhus är inte bra vare nån som sa, det är jag helt bombis på.. Yeye

Mjo, dom e rätt skeva asså... Ska man åt det hållet till så kör jag hellre zombierullar asså.. =)

2008-04-27 @ 19:09:39
URL: http://kreftans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0