baby baby baby baby

Jag saknar en himla massa saker nu, jag känner mig inte rik på något faktiskt..
Det skulle vara vänskap möjligtvis..
 
Jag kom förresten på vem jag vill se borta från denna jorden mest av alla.
Men jag kom på att inte en chans att idioten skulle lyckas komma till himlen
och jag vill knappast ha DET i mitt helvete.. Undrar om jag skulle spränga
sönder personens hjärta om jag fick möjlighet.. vem vet? Ajja, den/det är inte
något hot.. den/det har bara orsakat mig smärta många gånger.. mig veterligen
har jag aldrig gjort den/det något, men you never know.



image130
Skulle bara säga att jag saknar Mimmi jävligt mycket just nu.. helt jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0