bilder från idag


image145
HAHA klockrena ansiktsuttrycket från min sida, men här ska jag i alla fall precis åka iväg!
Kolla Tim, jag vet inte ens vad han gör.. men måste bara säga detta, jämför vår hudfärg haha.

image147
Jag och Emilia åker linbana haha härligt värre.

image146
Emilia/Milla och Tim i den omtalade gungan där vi alla tre fick plats. Allt går med lite vilja och vaselin.

image148
HAHA yeye, g-unit.. fan vad detta känns fjortis, but I don´t give a (det var därför jag nämnde det).

image150
HAHA that´s hot.

image149
Twister

Om inte jag har fel kan detta nog vara första gången jag lägger upp bild på mig osminkad,
förutom den där jag har papiljotter. Detta är ganska konstigt med tanke på att jag ju faktiskt
sminkar mig sällan.. bara när det är något speciellt som jag ska göra mig fin inför.
Både jag, Emilia OCH Tim är dock helt ofixade, men naturligt vackra eller haha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0