blubb, blubb..

Har nyss hoppat upp ur ett väldigt härligt bad,
måste säga det eftersom att det är standard:
"fresh & clean". Badskum, skumt skumt..

Men alltså, myten om att man hickar när någon tänker på en har visat sig
vara sann. Måste säga att jag inte är ett dugg missnöjd över det, snarare
tvärtom. Förutom att nu vet jag vad jag bara kommer tänka på varje gång
jag får hicka, det kan ju bli lite besvärligt kanske. Eller kommer det bara
bidra till massa leenden. Imorgon skulle jag behöva få lite färg på min
kropp. Haha, danskar i outsiders på tv:n, helt för mycket.


On a scale of one to ten you cant rank me, ima thirty-five
meanin' that the average man just can't take it
knowin' I could steal his heart and just break it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0