cencur

Nu sitter jag ute i trädgården iförd endast trosor och bh, men var lugna stället är insynsskyddat haha.

Plus kom på dagens klantigaste sak, givetvis utfört av me myself & I.
Det var nämligen så att jag skulle känna på spisen på jobb om plattan var varm, och istället för att känna en bit ovanför så sätter jag så klart hela handen på plattan och jo tack, den var varm. Inte nog med det, jag lärde mig givetvis inte av det misstaget utan gjorde om exakt samma sak när jag skulle känna på platta nummer två. Kan man vara mer dum? nej.. det resulterade i att jag fick spola handen i kallt vatten i en minut tills blodet frös till is ungefär. Jag har dock inga bestående men förutom trauman efter men idiotism.

Besöket av min lärarinna gick förresten jättebra och min handledare skröt om hur duktig jag har varit haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0