den ultimata torsdagskvällen

Den ultimata torsdagskvällen bygger ju givetvis på den gångna dagen, som varit underbar. Jag måste säga att detta är det skönaste. Varit igång hela dagen och nu sitta ner och koppla av. Haft tighta jeans och högklackat och nu sitter jag med joggingbyxor och ett linne med fångarna frisläppta. I knäet har jag Ceasar och bredvid mig ett stort glas kallt vatten och en stor förpackning med vindruvor. Jag har satt upp allt håret i en knut och lyssnar på massa bra musik och som sagt bara kopplar av. Det är härligt att unna sig sådana saker. Dessutom bygger den ultimata torsdagskvällen på längtan tills fredagen. Imorgon väntar jobb tidigt ofc, men senare kanske det blir stan och shopping-terapi med Iva, LOVELY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0