Du vet vem du är.

Ring vilken tid du vill så ska jag hoppas att jag vaknar om
jag sover. För vad jag fattat det som finns det många falska
personer i din omgivning men se mig som en stark mur, som
du kan luta dig på när allt annat sviker. Den starkaste muren som
inte går att riva. Du känner inte varje tegelsten som bygger upp mig.
Men eftersom de finns rakt farmför dig är det bara att ta till med alla si-
nnen du har så är jag öppen för vad du vill veta. Denna muren är inte som
berlinmuren för att skilja något, utan för att ringa in, skydda och hålla samman
något. Jag ska inte säga att jag känner dig och vet vad du är för en människa och
allt.. men du har ett stort hjärta och jag vet att du är så jävla mycket bättre än så. Om
något någon gång försöker att skada dig, ställ dig bakom muren så ska den skydda dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0