@ elin´s place

Har nästan precis kommit hem till Elin, Josse är också här :D. Kanske kommer Issa & Mimmi senare. Tyvärr fick jag inte träffa Iva-baby idag :(, men det får bli en annan dag, på söndag närmare bestämt. Idag har det hänt lite skumma saker sedan sist. Jag lyckades förresten få ihop 7 sidor på mitt arbetsmiljöarbete, så får hoppas att det blev lyckat. Gick ner till knutan och hoppade på bussen som vanligt. Somnade riktigt gott men vaknade av att bussen körde på någon grusväg. Jag vaknade och fick panik när jag inte kände igen omgivningen, min panik stegrade när jag insåg att jag var själv i hela bussen (förutom chaffuören). Haha bussen skulle precis åka tillbaka till hbg när jag reste mig upp och gjorde busschauffören medveten om att jag fanns (han hade nog inte sett mig med tanke på att jag sov ihopkrupen). Så jag hoppade av. Fick bli hämtad av en kollega till min mamma eftersom att Alex jobbade och Martin var på väla. Under tiden som jag väntade på mammas kollega så såg jag en ENORM padda, har aldrig sett något liknande tidigare. Den hade bestämt sig för att gå över den relativt trafikerade vägen. Jag försökte övertala den att låta bli, men den brydde sig inte. Så varje gång en bil körde förbi var jag övertygad om att jag skulle mötas av en mosad padda när jag slutligen vågade vända mig om och titta. Men nej, den levde fortfarande detta fick jag gå igenom ca 30 gånger tills paddan slutligen lyckats gå över vägen otroligt nog! När jag väl kom hem, vem ringde då om inte törnrosa? ja, så kan det gå. Nu är jag som sagt hos Elin och lyssnar på  Björn Gustafsson.  Ska gå hem till Elins pappa nu och värma upp inför morgondagen (idol). Ska bli kul och jag älskar er tjejer!                                                                        
                                                                                              Elin & Josse

image82

Kommentarer
Postat av: Iva

haha, det brukar vara en typiskt iva dag!
Men ha så kul imorgon, smsa och underrätta mig om allt.

2008-04-04 @ 20:19:48
URL: http://ivaanastasia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0