En natt med Iva Anastasia

image110


       För det första, tänk en hel natt med denna vackra utsikt, tack för att du finns vännen.
       Jag älskar dig. En natt med dig är kryddad med det mesta, så tänker inte ens ge mig
       på att försöka beskriva och berätta. Vi somnade ungefär vid 5 skulle jag tro och jag
       vaknade vid 6 igen av att min kudde var blöt. Konstigt nog var de första orden jag fick
       upp i huvudet "der er blod på min pude". Orden fick genast en ny betydelse för mig.

Sedan jag vaknade har jag pendlat medan att kolla på tv:n utan ljud,
eftersom att jag inte orkade sätta på det. (Iva hade ändå inte vaknat).
Sedan har jag sovit lite och slutligen satt mig här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0