FAN..

..tomen, fantomen!

Sköna maj välkommen la la la la la (8).

Men förutom det, jag har varit så damn smart och dubbelbokat mig på fredag.
Attans, hoppas jag kan lösa detta, för vill verkligen göra båda sakerna!
Det måste fixa sig, imorgon t.ex. har jag inte planerat något vad jag vet haha.
Kanske kan muta med lite ananaspaj haha.. Jag känner mig som en
pantburk. Dock en jävligt tung pantburk, har nämligen aldrig vägt så mycket
som jag gör just nu. Trevligt, trevligt! Snart blir det filmtittning with dadi.

Kommentarer
Postat av: Killtankar

Klaga nu inte över vikt, det är lätt att pendla lite grann :) Gäller bara att stoppa i tid och göra de där småjusteringarna som gör den stora skillnaden.
Själv har jag inte vägt såhär mycket sen... september. Har gått upp 2 kg nu, riktigt illa, men så snart förkylningen är över ska de bort, och mer därtill. Beach 2008...

2008-04-30 @ 20:41:29
URL: http://killtankar.blogg.se
Postat av: Killtankar

Hmm, vet inte hur mycket av din kommentar som var för privat för att visas, så jag har inte godkänt den (syns alltså inte).
Att ta hand om det själv är inte alltid roligt. För mig känns det till och med som ett nödvändigt ont ibland... men men, att bejaka allt har ju sina baksidor också. Vet inte om du har hunnit fram till inlägget där jag skriver om sånt?

2008-04-30 @ 21:07:28
URL: http://killtankar.blogg.se
Postat av: Killtankar

Oki, du gör som du vill :)
Yes, blir bara till att vara hemma i kväll och ta det lugnt. Festa kan jag ju göra när jag känner för det, och varför festa när det är så mycket bus som möjligt i stan?
Klart jag har en katt! Världens gosigaste också, hade inte klarat mig utan honom.

2008-04-30 @ 21:19:08
URL: http://killtankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0