för mycket

A l l t s å,  jag måste först bara "AHHHHHHHHHHHHHHHHHHH",

såja.. nu när jag tömt ut mina aggressioner som jag samlat på mig
tack vare att bloggen inte fungerat så ska jag sammanfatta vad som
hänt de tre bloggfria dagarna med några få ord. Nämligen följande:
      fredagskvällen var för det mesta väldigt härlig! Jag, Iva & Mimmi
      fick skjuts till lokalen på dala där Nattis & Amandas födelsedags
      fest ägde rum. Tack för att jag fick komma och tack för en trevlig
      fest både Nattis, Amanda & alla andra som förgyllde kvällen.
              saker att komma ihåg speciellt:
                                smf, förväxling, stöld, tri, fet, vinnaren

Jag och iva somnade väll ungefär vid 4, men upp sedan igen vid 8
på lördag morgonen (29/3) för att äta frukost och sedan bege oss
till stan, det blev först get up (m.s <3) S.T.A.T + poeten och senare
fika på Wayne's mums, bagel med cream cheese, brownie med
vispgrädde och smoothie, mums. Stackars Iva som mådde kasst.
För utom detta så var lördagen helt äcklig. Kändes som söndag..
kan ni alltså förstå mitt lidande två söndagar i rad? hela lördagen
gick alltså åt till att vara söndag fyfan.. en halv dag åt helvete haha.

söndagen (30/3) grattis Tiger. Jag tillbringade denna dagen hemma
hos min kära kusin Alex och sedan hemma hos Iva, tacktack <3

m
åndagen (31/3) första skoldagen efter lovet.
           Det var nice på ett sätt ändå att träffa alla igen, OP1c:a har varit saknade.
Ba3bos på er haha. Jag och Mohammed gjorde ett mvg arbete haha och vi två
är bäst enligt honom. Jag håller faktiskt med, vi är bäst har alltid kul och Vi kom-
pletterar varandra och sammarbetar väldigt bra måste jag säga. Hade dess-
utom engelska provet som jag inte kunnat plugga på under hela lovet på grund
av att jag ju glömt böckerna i skolan. Som tur var provet bara på 7 sidor.... -.-
(naffing + nått + sprang + 2andas + hela vägen + 4km)

Måste dessutom tacka till uttrycket "för mycket" för det passar till allt,
HAHA. + spa, tack för att du finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0