fredag 18 april

Grattis på namnsdagen Valdemar och Volmar               -20


Jag måste ju faktiskt blogga idag, pallar inte ha en lucka..

Jobbat tidigt imorse och slutade vid 2-tiden. Hann bara precis
in i duschen och ut och sedan slänga ner det nödvändigaste i
väskan för att spriiinga som en idiot till bussen. Jag såg bussen
köra på den korsande vägen framför mig, men av någon anledning
fortsatte jag gå mot busshållsplatsen och insåg snart att där stod
en massa folk. Härligt, det kom alltså en buss till, vilket det aldrig
gör i vanliga fall. Men ja, begav mig in till helsingborg och mötte upp
Iva & Vivi, det blev en massa mys som vanligt och en massa ätande
för min del haha. Det enda jag saknar på denna annars fulländade
dag är att grilla vid dammen och allt vad det tillhör, men det får bli
en annan dag. Dessutom, ska sova hos Iva i natt efter att vi skakat ass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0