Godmorgon vänner!

Fresh & clean (mina ord för nyduschad).
Jaha, då ska vi se om man lyckas genomgå
denna dagen utan Fidde utan att avlida.. (internt).
Han ska nämligen till Ullared, givetvis kommer inte
jag på något jag behöver där ifrån :| Men kommer väll
komma på det precis när det är försent. Hoppas du får
en bra dag full med fynd Fidde. gör inte av med alla pengar!

Nej, Fidde ska inte vara attention-whore och sno all uppmärksamhet.
Hej på er allesamman. Hoppas ni sovit gott! I mitt rum är det dock alldeles
för varmt, men vad är skönare än att vakna av att det är för varmt och sen ta
ut ena benet utanför täcket och liksom ha täcket mellan benen? haha.

Förutom värmen har jag drömt en himla massa. Dock inte positiva grejer,
bara lite, fick typ se människor jag nästan glömt hur de såg ut så det var
trevligt. Jag lyckades bli styvmamma och samtidigt avsluta kontakten
med pappan och ja, helt skumt. MEN tänk inte på det, för nu måste
jag nog få lite kläder på kroppen med tanke på att det bär av till
jobb snart. Men ni får ha det bra så länge, lär nog dröja tills
ikväll innan jag hör av mig nästa gång tyvärr, glöm inte le!       (vidarebefodrar Ivas budskap)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0