h e r r e g u d

Haha, jag hade bara ätit makaroner på hela dagen tills jag blev lite argsur och var tvungen att tröst-äta, tömde i princip hela kylen PLUS skafferiet. Det är nämligen så att när jag väl bestämt mig för något ska det bli så, och nu blev det inte så.. Fångade dock ett palindromtal, men kände visst för att ge upp! Pappa har förresten kommit hem, älskar honom <3 han hade köpt en liten flaska ca 4 cm hög som innhåller silver, jätte fin. Dessutom fick jag ett halsband med ett hjärta, aw.. det är jätte fint och jag bär det just nu. Jag var ute med Fidde en runda också, trevligttrevligt, det känns dock som att jag blivit myggastucken överallt, får hoppas att det bara är inbillning. Iva är på Oscarsgala/ PPP* hon, och alla de andra hoppas ni har jätte kul och Iva, hoppas du får träffa babyboy.

* PPP= party på proCivitas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0