HJÄLP!

Alltså.. med tanke på antalet besökare/ läsare är det konstigt
att jag får så få kommentarer som jag får. Men antar att hälften
inte ens vågar stå för att dom läser min blogg och det kan ju
vara en bidragande orsak till fenomenet. Sedan har innehållet
jag skrivit den senaste tiden ungefär bara handlat om jobb, jobb
& jobb. Just det ämnet kanske inte är så väldigt kommentar-vänligt.

MEN NU, försöker jag iallafall hålla en dialog med tanke på att jag
behöver få svar på två frågor.

Den första handlar om djur. Alla vet vi nog att hundar, hästar och katter
osv kan bli allvarligt sjuka, de kan t.ex. få cancer. Men jag undrar om
någon vet ifall det möjligvis är så att även spindlar, maskar, nyckelpigor
och liknande också kan få sådana allvarliga sjukdomar. Och kan djur
drappas av sjukdomar som rör nervsystemet som t.ex. alzheimers/ms.
Epilepsi är dock en sjukdom som rör nervsystemet och det vet jag ju
hundar som har. Men de människor som är mer insatta i ämnet, hjälp
mig, tacksam för svar.

Min andra fråga är lite mer biologisk. Med tanke på utbildningen jag
går vet jag mycket om kroppens olika delar, men en sak jag undrar
över som jag en gång tagit reda på men tyvärr glömt är
vad den lilla
"gropen/fördjupningen" mellan nyckelbenen heter
. Tacksam för svar
även gällande denna frågan. Tack på förhand.

Kommentarer
Postat av: Nea.

Folk kanske inte läser? Bara kollar och drar?

2008-04-21 @ 13:35:16
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0