inhandlat idag

.. förutom mascaran som inte kommer på bild haha. Så har jag köpt följande: 

image123

Detta är då dagens favorit, som förvånande nog är rosa. Kanske är det så att
eftersom att de flesta tjejer bär så mycket rosa när de är små så kommer de in i en fas då de
inte tycker om rosa, detta som en fas för att visa att de inte är så små längre. Så småningom
kommer dem ur "hata-rosa-fasen" det sker ungefär när de upptäkt att mognad inte har
något med färgen på kläderna att göra. Jag måste stolt tillkännage att jag kommit ut
"hata-rosa-fasen" och kan bära rosa kläder igen, tufft!
 (bilderna är tagna efter kattförlösning, tacoätande och annat)



image124   image125 

image126   image127 

image128       image129
Man kan aldrig få för mycket underkläder, i dethär fallet blev det hotpants i bomull, skönt ♥
 och sedan ett par underbart vackra när de är på, i spets ♥

( Halsbandet som skymtas på de flesta bilder, är det jag fick av pappa när han kom
hem från Sätrabrunn, det sägs att om ägaren blir tillräckligt arg så kommer stenen som
 hjärtat är gjort av att spricka, så gör mig inte förbannad, jag älskar nämligen halsbandet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0