kaffe i solen

Jag är inte precis en kaffe-människa. En liten kaffelatte eller liknande kan väll slinka ner när man är och fikar eller liknande men annars dricker jag ytterst sällan kaffe. Dock satt jag och min kära syster nyss i solen i vars en stol och drack kaffe (min kopp var givetvis med både socker och grädde i) och pratade om hur ett drömbröllop skulle se ut.

Fasen den sjätte ska vi ju springa vårruset, jag som inte sprungit nu på två veckor på grund av en obehaglig incident när jag var ute och sprang sist. Men denna veckan får jag sätta igång igen då.

Förresten Jonny är så dålig på det här med djur att han inte ens kan se skillnad på en katt och en hund.. då är det illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0