kastro - ler du så ler jag

Ler du så ler jag
Är du glad så är jag

Kan inte sova, du finns i tanken hela natten
Jag tänker på ditt leende & tänker 'du är vacker'
Du gör mig glad och ler du så ler jag
Du får mig att må bra så är du glad så är jag
Ge mig en chans och jag dig allt du vill
Ger dig hela mitt hjärta om du ger mig halva ditt
Min kärlek, du är den enda som är värd den
Du är något för alla men för mig är du världen
Till nått bättre har du ändrat mitt beteende
Ditt leende, passar perfekt i ditt utseende
Hela du är underbar, du är perfekt,
Så de är väl inte konstigt att jag föll direkt
När jag såg dig, tänkte direkt 'jag måste få dig'
Jag undrar vad du hette men jag våga inte fråga
Från första sekund gjorde du mig stum
Jag tog det lungt men jag tänkte 'det är hon'

Jag tänker ofta på oss två tillsammans, vet du det?
Har du någon aning om hur vacker du är?
När du finns vid min sida är känslan den bästa
Jag ser en bild av oss två, 'prinsen & prinsessan'
Jag vill ha dig, drunkna i din famn
Men vad jag än gör så är jag inte han
Han som du tänker på
Han i din dröm
Jag är bara någon
Någon som du glömmt
Fan, jag tänker på dig hela tiden
Du lyste upp min värld när det var bara mörker i den
Du är den enda som finns i hjärtat nu
Du, du, du och bara du
Så låt mig älska dig
Låt mig göra dig glad
Du gjorde mig lycklig jag vill göra samma sak
Men, kom ihåg jag finns alltid här
Vad som än händer glöm aldrig bort din Kass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0