knep knep, drik drik, hor hor, snif snif

Pappas ord efter utvecklingssamtalet  var att han önskade alla föräldrar ett sånt samtal.
Plus, det första Ulla-Carin sa var att jag var brun (och jag kommer inte ens ihåg när jag solade sist)

Nu var det ungefär 11 timmar sedan sist, jag säger bara såhär:
"Knep knep, drik drik, hor hor, snif snif"

Måste bara påpeka att det heter "negerbollar" INTE "negerbullar". Det är rullade bollar, inte bullar.

En farbror (sjöman) sa till mig idag medan han höll min hand,
"när vi två blir lika gamla ska jag pussa dig"
haha så söta de är. Riktigt bra på jobb idag med.
Yes, jobbar kväll imorgon, så att jag kan sova ut..
om det inte blir något roligt att hitta på vill säga :D,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0