kom nyss hem från jobb

På jobb hade jag väntat mig att få gå ut i det vackra vädret med
en gullig dam eller farbror, så blev dock inte fallet. Utan storstäd
och annat smått och gott. Fick dessutom träffa på hemorrojder*
för första gången i mitt liv. Den gamla sjömannen tänkte resa sig
från bordet eftersom att han skulle ta bilen och köra hem sa han.
Jag ville avleda honom utan att förklara för honom att han faktiskt
var gammal och inte kunde klara sig själv och därför bodde på
ett äldreboende osv osv osv. För att lyckas avleda honom bad jag
bara honom att inte lämna mig utan sitta ner ett slag till. Så sa han
att det finns ju massor av andra (7 stycken) men jag sa som det var
att det faktiskt inte fanns någon som honom. Jaha, visst han stannade
i tron om att jag ville få honom att stanna över natten för att vi skulle
spendera den tillsammans.. Han började prata om att det kanske
skulle komma någon och öppna dörren när han och jag älskade med
varandra och jag hade benen upp mot taket.. Ja.. så kan det gå.
Dessutom har jag fått en himla massa komplimanger om hur snabbtänkt
och smart jag är, idag. Dock fick jag dessa av en dement person.

*hemorrojder= jag är ledsen, jag vill inte ens förklara det.. de som verkligen vill
veta får googla.. det är inte vidare rumsrent säger jag bara.


hahaha har skrivit helt jobbigt, utan stycken och formuelrat mig strange så man inte fattar ngt.. men hags ska fixa imorgon för nu deckafr hag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0