kommentarer

HAHA, jag har märkt att jag får alla mina kommentarer
på msn eller liknande istället för i bloggen. Det har visat
sig att de flesta faktiskt inte vet hur man gör för att kommentera.

Här kommer en snabbkurs i kommentation, haha flipp.
Men längst ner i varje inlägg står det tiden då jag publicerade
inlägget och sedan står det "permalink", vilken kategori inlägget
tillhör och sedan "kommentarer" tryck där och skriv sedan gärna
in ditt namn, skriv din kommentar, kommentera och tryck sedan
på "skicka kommentar", då blir du ombedd att tyda en kod som
inte alls är svår, skriv in den och sedan har du lyckats! inte ett
dugg svårt va? haha, förväntar mig en ökning av antalet gulliga
kommentarer nu och att jag slipper få de på msn haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0