kvällsmat

Idag har jag tappat ett örhänge :|

Usch då har lagt mig i sängen
med smink på, men vissa dagar
orkar man inte. Förstår mig INTE
på de som sminkar sig varje dag.
Liksom jag sminkar mig när det
är något speciellt, vilket inte inne-
fattar skola etc. (jag har träningverk).

Jag gick ner för att äta lite, jag anser att många kommer att finna detta motbjudande,
men jag valde oliverna som stod i kylen. Tog ut en burk med svarta oliver, proppade
munnen full och sedan satte jag igång på burken med de gröna oliverna i. Efter det
tog jag ut burken med de svarta igen (nämnde iofs aldrig att jag satt in den but still)
innan jag ens hann ta den gröna igen så stoppade mamma mig, det räcker nog nu.

Fasiken, det var en grej jag verkligen ville säga, men
nu har jag glömt det. Men antar att det kommer..

You can´t fool me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0