måndag 14 april

grattis på namnsdagen Tiburtius, om någon ens heter så..


vaknade en kvart innan jobb på grund av bara
någontimmes sömn igen somnade nästan på
arbetstid, inte bra inte bra.. kollade på nyheterna
49038032 ggr om Engla. Äter som fan hela tiden
vilket ju är nice, kan inte knäppa mina byxor nu.

Dennis Wickmarck är bästa komikern ju! fan att
han ska åka från Förmaket på turné.. Fast det är
ju bra för honom att vidga sina vyer. Stannar han
kommer han bara bli kluven och grejer. Men vafan,
alla vill ju gifta sig med Björn Gustafsson så antar
att Wickmarck är min Björn.. att vi är soulmates, &
att vi en dag ska gifta oss. Alexandra Wickmarck
haha, ja varför inte? Det är ju coolt att vara gift med
en kändis ju. Rik och sånt! Framtiden är säkrad, 100%

Jag är stolt, jag gör klister av mjök och socker..
Fan vad saker kan vända fort..

Pus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0