måndag 21 april

Grattis på namnsdagen Anneli och Annika     -100


Såja, nu har jag slutat för dagen, vilket innebär
att det är dags för mig att hålla helg. Är ledig fram
till och med onsdag kl 15.00 CHILLNANI, haha.

Så underbart väder, för en underbar dag.
Idag har jag fått mycket ansvar med tanke
på att min handledare var på möte och då
fick jag tillsammans med en tjej från den
andra avdelningen ta hand om allting. Det
visade sig då hur mycket jag faktiskt lärt
mig och att jag gjort stora framsteg, i själva
verket så klarade jag av allting själv och är
faktiskt stolt över mig själv. Tjejen jag var med
sa dessutom att alla praktikanter borde vara
som jag med tanke på att jag tom gjorde mer
än vad hon var kapabel till, (h).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0