mitt uppe i 4:e april

Sitter i biblioteket nu, borde egentligen sysselsätta mig med att göra klart mitt arbete
i arbetsmiljö men NEJ.. måste blogga lite först haha. Var trött imorse vilket ju i och för
sig är förståeligt. Just därför började dagen med ett beep-test (konditionstest för er
som inte vet). Perfekt, efter det blev det förhör urinorganen som jag inte hunnit plugga
på ännu, eller ja.. det avr väll snarare en prioriteringsfråga men höll ju på med
arbetsmiljöinlämningen till tolv igårkväll. Det gick nog bra ändå, så det är luuungan.

Har nyss träffat min kära kusin Alex och Martin och fått mina efterlängtade solglasögon :D
Bra
att sist jag var hos Alex hade jag gjort mig fin och sånt, men neej nu såg jag sådär
nyduschad bla bla osminkad, nasty. Men tänk inte på det bara.

      Har lunch nu, men ska göra mitt arbete -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0