morgonmys

Har mornat mig riiktigt länge idag, men har dock fått i mig massa frukost. Vaknade inatt av ett samtal och sedan några timmar senare vaknade jag igen av att jag var alldeles för varm, palla. Men jag har i alla fall fått i mig en ordentlig frukost nu och ligger i sängen tillsammans med min kise och hennes bebis, riktigt mysigt måste jag säga. Tänk att den lilla plutten bara väger 70 gram, (för obildade människor 1kg= 1000 gram) och bebisen väger alltså enbart 70 gram, haha så liten. Myspys att lyssna på bebispip faktiskt. Utanför dörren skriker Sami (min Tiger) han vill så gärna komma in och se det lilla knytet, men han får vänta.

Men hade helst av allt velat ha dig här, kunna avnjuta dig såhär på morgen bland en hög av kuddar och täcke. Bara njuta av varandra helt enkelt.. Har fångat 10.10 flera dagar i rad nu, men det behöver i och för sig inte betyda något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0