nostalgi

Albin, min systerson som jag tidigare nämnt ett antal gånger. Hade lyckats skrapa upp armbågen idag stackarn. Jag lyckades dessvärre skrapa upp mitt knä. Haha och kom då på att när man var liten så var ju skrapsår på knä och armbågar en vardag och ett klassiskt sommartecken. Underbart haha! Jag gnällde över mitt minimala skrapsår som inte ens syntes medan Albins armbåge var alldeles röd och det hade tydligen kommit floder med blod. Men han är en viking och har alltid varit den lilla tuffingen. Vad är det man säger? Sådan moster sådan systerson? Nej, men så är det i alla fall!

Albin: Har du nagellack på fötterna för att du ska vara snygg?
Jag: Nej, jag har det för att jag är snygg.
Albin: hm.. du är.. du är.. du är fin! :D

haha älskade unge, vi har våra tvister när du trotsar men han är bäst ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0