onsdag 23 april

Grattis på namnsdagen Georg och Göran (Goran haha)!    -100


Har sovit dåligt idag måste jag säga, vaknade första gången efter 4 någongång,
sedan ett antal gånger till. Första gången möttes jag av soluppgången och nu
av en klarblå himmel, underbart.

Nyss åkte mamma iväg, i riktning mot Stockholm för att para Heaven, en terv och beräknas komma hem antingen på fredag eller lördag. Detta innebär att jag är helt ensam med tanke på att pappa också är bortrest till någonstans ovanför Sthlm. Jag blir då den som har ansvaret för djuren och för själva hushållet. Jag måste säga att ansvar motiverar mig. Har redan skött om allt som ska göras med våra djur än så länge och tänkte ge mig på att städa såhär halv 9 på morgonen haha.

Måste bara säga att jag har ännu mer ansvar än vanligt eftersom att vår lilla birma hona är dräktig och förväntas förlösa ungarna på måndag. Vad som helst kan dock hända eftersom att det är såpass nära nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0