ser ut att vara i sjätte månaden

Jag har nyss anlänt till hemmet igen efter att ha suttit och njutit av ny-bil-doft, vi har nämligen köpt en ny bil.
     Inte bara det har jag njutit av utan också massa mat hos morfar, vi grillade mysigtmysigt. Min systerson var också med, han är precis som sin morfar (min pappa) de båda älskar grillad korv haha. Men ja, jag tryckte i mig en massa mat (glöm inte att jag då redan ätit spaghetti & köttfärssås idag) jag ser ut att vara i ungefär sjätte månaden, härligt härligt. Konstigt nog blev det kaffe idag igen, givetvis med massa grädde och socker. Idag drack jag dock för värmens skull. Var nämligen riktigt sommarklädd med shorts och färgglad t-shirt.

På tala om min systerson Albin då. Han lyckas alltid ställa lagom roliga frågor till mig som tex vad en tampong är och liknande. (Han börjar nollan nästa år/termin (lekskolan, men det heter ju nollan nu för tiden)).
Idag blev det:
 - "är det godis?" (pekade på ett gäng kondomer jag fick i mitt påskägget av min kära moster som tyckte hon var rolig eftersom att jag inte äter godis).
- "Hm.. nej, det är kondomer" svarade jag.
- "Vad är det?"
och så blev det till att förklara så gott jag kunde, men måste erkänna att jag blivit ganska bra på att tackla alla lustiga frågor nu, man har ju trots allt varit moster i sex år nu.

image144
Jag är stolt moster till denna underbara och fina kille!

Kommentarer
Postat av: Skyltdocka

söt i brillor :D

2008-04-28 @ 22:57:44
URL: http://skyltdocka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0