sol istället för spring

Yes, jag fick precis "tillåtelse" att kötta henne (y) (internt).

Det visade sig att jag inte hann springa eftersom att jag och resten av familjen ska iväg till morfar och så. Bestämde dock att om det inte blir försent hos morfar så springer jag och mamma tillsammans senare ikväll när det dessutom blivit lite svalare. Så istället för att springa satte jag mig och tittade på city akuten samtidigt som jag åt resterna av spaghettin och köttfärsåsen från igår. Nu ska jag lägga mig i trädgården och sola tills mor & far kommer och hämtar mig..

Förresten, den dagen jag svarar ja på ditt frieri, då kan du börja köpa trisslotter haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0