solfrugt

HAHA, ja.. nattamat, jag kränger nämligen tacos just i detta nuet.. chillnani..
Men alltså, märkte nyss att ett sms jag skrivit för några timmar sen som jag
trott blivit ignorerat, hade helt enkelt inte skickats bara, det är så härligt när
man väntar på svar och blir lite småargsur, och sen ser man, att det inte har
skickats, ibland när det är brottom att få svar också. Något annat som är härligt
är när man verkligen väntar på ett sms som man jätte gärna vill få och så känner
man hur telefonen vibrerar, när man öppnar sms:et inser man dock att det är från
någon helt annan, det innehåller ett kedjebrev och kedjebrevet handlar till och med
om gårdagen. Sånt är spännande! Spänning på hög nivå, men tänk inte på det bara*.

* det är därför han tycker om mig.

På tala om sms och sånt, när du hör din mobil ringa/ känner den vibrera,
eller du får sms eller så.. hoppas du att det är han/hon? Hm.. såfall är du
nog kär.. men ja, följ ditt hjärta ♥.
I mitt hjärta finns det typ bara påskmust just nu haha -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0