söndag 20 april

Grattis på namnsdagen Amalia och Amelie               -20

WIHU, hade sovmorgon idag.. började inte förrän 07.30 (org. 0645).
Detsamma gäller för morgondagen. Jag slutade ca 13.15 idag och
på mitt schema står det 13.00 min handledare hade uppenbarligen
glömt detta och trodde att jag slutade 15.00. Så hon trodde att hon
var jätte snäll som släppte hem mig så tidigt. Även om jag hade fått
gå till 3 så hade jag inte sagt något med tanke på så många gånger
som hon låtit mig sluta tidigare. Men ja, nu är jag iallafall hemma för
att hålla helg, när det är sådär några timmar kvar av helgen hehe plus
att jag ska upp imorgon och jobba också. Man hade dock kunnat tänka
sig att jag skulle njuta av det fina vädret som jag gått miste om nu hela
tiden när jag jobbat.. men nej, solen verkar ha något emot mig för så
fort jag visar mig ute så gömmer den sig. En sak är i alla fall säker
att ikväll ska jag titta på "pretty woman" haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0