söndag 27 april

Grattis på namnsdagen Engelkbrekt!    -100


Brukar kalla söndagar för ångest-dag. Denna har dock varit mindre ångestfylld än andra söndagar, kanske för att jag inte riktigt förstått att det är jobb imorgon. Jobbar dock hellre än går i skolan, bland annat med tanke på att jag sparar två timmar endast genom att slippa transportera mig till och från skolan. Jag får därför chansen att hinna göra mer på en dag och så vidare.

Just nu är min syster och min systerson här, morfar har nyligen åkt. Vi fikade lite brieost med soltorkade tomater på som varit i ugnen, och sedan sockerkaka med kokos. Under fikan så pratade vi om dk i ca en timme, haha antingen så har allt med Danmark börjat förfölja mig, eller så har jag bara inte lagt märke till det förrän nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0