söndag 6 april

     haha idag har varit en weird dag, skulle egentligen på din framtid men när
     jag väl kom till helsingborg bestämde jag mig för att jag inte hade lust haha
     så jävla lönt.. törnrosa är full av taggar och senare åkte jag hem till iva med
     tåget efter att ha ätit en mc flurry. Va hemma hos Iva och allt vad det innebär
     <3, sedan gick vi till bjuv och tog tåget på vars ett håll, hon i riktning mot Alekz
     närmare bestämt hbg, och jag i riktning mot Jonas, närmare bestämt Åstorp.
     Tack ni två för att ni gjorde mig glad igen :D Nu är jag hemma och ska börja
     städa och sånt trevligt! haha, not.. men är ledig imorgon så, ska inte klaga.

               haha, om vi någongång ses, kommer du bli en trasa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0