sooft

Haha, har nyss kommit hem från worket, helt nice. Började nämligen två timmar
senare än vad jag egentligen skulle och slutade 2 timmar tidigare än ordinarie schema.

HAHA, jag har helt seriöst skrattat sönder mig idag, så himla kul jag haft.
Sjömannen som jag tidigare nämnt? Precis innan jag gick skulle jag och
Veronica lägga honom. Så satt jag bredvid honom i sängen och Veronica
frågade honom om han inte skulle slänga upp sina ben. Så reste jag mig
och han sa: "jodå, vi ska bara flytta på lill Pullan först" (naw, det är jag haha).
Sedan sa vi godnatt och gick så sa han:
- Vart ska du?
- Jag ska diska svarade Veronica
- Inte du, den lilla!
- jag ska torka disken svarade jag.
- men jag ville ju prata med dig :|
så jag satte mig hos honom och vi satt och pratade en stund innan
Veronica slet mig därifrån och jag fick gå hem.

Synden straffar sig själv ska ni veta. Vi tre tjejer som jobbade idag tänkte nämligen
busa med dem som jobbar imorgon. Då blev det faeces i mängder haha, (avföring)
så det fick bytas ALLT. Inte nog med det, när vi nästan var klara blev det en insjö. 
Men för att tjata lite till så har jag haft det jättekul. Hoppas Magnus läser detta och
så ska jag erkänna att nej, jag har inte gjort någon matte, och ja, jag saknar faktiskt
skolan lite. Men jag trivs som fisken i vattnet på apun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0