storken kom igår

Ja, som jag nämnt nu ett antal gånger så kom storken med en kisebebis igår.
Tänkte dela med mig av hennes skönhet för er. Visst, det finns väll en del likheter
med en råtta, men det gör henne inte mindre fin i mina ögon hehe. 70 g sötsak!


image132
Min systerson och mamman till det lilla knytet.

image133
Kisebebis!

image134
Käkar och växer!

image135
Här kan man jämföra storleken, den är ungefär lika bred som två fingrar
tillsammans och får med enkelhet plats i min hand (jag har små händer).

image136
Puppylove, haha nästan. Ursäkta mina äckliga naglar, men det är pga jobb.. de brukar vra fina annars. Är btw nyvaken och med gammalt smink och så. Don´t judge me. Så jävla söt ungen är i alla fall!

Kommentarer
Postat av: musorsoutfit.blogg.se

fyfan vad söt åh

2008-04-27 @ 16:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0