under fotograferingen

För det första, fan, fan och åter fan.
Min fondation har varit slut i några månader nu, vilket är sjukt..
det är nämligen en färskvara. Man ska inte ha en fondation så
länge som jag haft min, speciellt inte när den är så slut att det
inte ens kommer ut en hel droppe.. det har det som sagt inte
gjort på några månader, och när det faktiskt var min högsta
prioritet på inhandlingslistan idag, så blev det inte köpt.

Ny mascara var dock ganska högt upp på listan med, och det köpte jag.

(tänkte bara tillägga att jag har Ivas mamma på msn nu
 "men jag volim te lika mycket på alla språk.." ) det var det sötaste.

Det dåliga som blir följden när man köper nya kläder, det är att man får lust
att städa och göra fint i hela garderoben och för mig tar det flera timmar..

Plus Visars gulliga kommentar "du har hår, rumpa, ögonen öppna och allt annat",
(hahaha jämförelse med kattungen alltså).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0