valborg

De flesta har nog storslagna planer för kvällen, själv har mina planer nyss fastställts.
Jag ska vara hemma och inte göra något mer än att passa katten. Jag är inte det lilla
minsta olycklig för det faktiskt. Jag dricker nämligen inte och har aldrig varit full (börja
inte med någon uppståndelse över det med tanke på att jag inte ens har åldern inne
för att köpa alkohol då bör jag heller inte ha druckit) det finns en hel del anledningar
till varför jag inte dricker och inte är förtjust i alkohol. Men ja, visst jag hade kunnat va
ledsen för att jag inte ska umgås med massa odrägliga alkoholpåverkade människor,
men det är jag inte haha. Ska bara vara hemma och mysa med pappsen, vi ska inte
ens se något majbål, utan tända en tändsticka istället kanske. Hoppas ni alla får en
trevlig valborg i alla fall!        Speciellt Iva och Martinilushka!       ♥♥

Kommentarer
Postat av: Killtankar

Ungefär så ser mina planer ut också, passa katten... kanske titta på en film, om jag får sinnesro till det. Men mer troligt börjar jag mäta garderober som ska byggas om och fundera på vilket golv jag ska köpa.

Ärligt talat tycker jag det är jäkligt bra att du inte har fastnat för alkoholen. Ska nog skriva ett inlägg om vad jag har lagt märke till i kväll... stannade nämligen till i hembyn och såg mig om vid majbålet. Träffade lite folk som jag inte träffat på många år och så.

2008-04-30 @ 20:37:10
URL: http://killtankar.blogg.se
Postat av: Martina

danke (: hoppas du hade kul med?

2008-05-01 @ 23:55:15
URL: http://martinawedeby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0