yesterday, beatles (8)

Hann inte blogga om "gårdagen" så gör det nu.
Hade nämligen väldigt bråttom efter att jag slutat kl 1 (2 timmar tidigare än
den ordinarära tiden). Hoppade in i duschen och mös. Klädde på mig och
packade och tog buss sen tåg till stan. Gick till mackedonkan för att fördriva
tiden medans jag väntade på Iva & Vivi. Under tiden mötte jag Kim och var
sedan ensam på mc. Olyckligtvis hamnade jag vid ett bord bredvid några
albaner som sliskigt nog försökte något, och trodde en massa. Men min
kära EMIR kom och räddade mig med Vivi hack i hälarna. Snart kom Iva
också och truppen var samlad. Vi gick till Mezo och fikade i evigheter.
Senare mcdonalds igen för att avrunda.. Därefter tog jag och Iva bussen
till Bjuv och på vägen till Gunnarstorp kände jag lycka.

image108

image109

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0