- jag klarade det!!

Nu blev det ombytta roller. I somras var jag på semester och Alex bröt sig in i min blogg och nu gör jag detsamma. Nu är det nämligen så att hon har åkt iväg. Mot det härliga varma landet Grekland, en ö som heter Samos. Förresten, jag är Iva Anastasia. Hennes bästa vän..

                               Alex har varit lite dålig på att uppdatera sin blogg och sådär.
                               Delvis pga jobbet, ärenden och hennes liv.
                               Bloggen har helt enkelt inte varit någon större prioritet med andra ord.

I somras lämnade jag henne i fyra hela veckor, när hon behövde mig som mest kan man säga. Så jag kan inte ens säga att hon är hemsk eftersom hon har jobbat hela sommaren och hon är borta endast en vecka. Dessutom kommer jag ha skolan att tänka på och sådant. Alexandra, hon är smartare ni vet. Och hon förtjänar denna semestern, sist så blev hon matförgiftad och kunde inte tillbringa så mycket tid i solen eftersom hon var tvungen att återhämta sig. Denna semestern får bli lyckad! Annars jävlar i det så kommer vi göra Serbien osäker nästa sommar (jag längtar!)

Anna Alexandra -Alex Lili Marléen Lindström. Jag älskar dig av hela mitt hjärta och saknar dig redan grymt mycket. Inga sms, inga samtal, inga besök på Petri, inga dra-ut-hjärnan. Men det tar vi igen lätt efteråt. Ha det nu underbart och sola/ bada för mig med älskling!

Kommentarer
Postat av: silly

ME MISS YOU <3<3<3<3<3<3<3, find me a hot grek ;)

2008-08-24 @ 22:11:13
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0