Första skoldagen.

Det har jag ju inte berättat om nej.

Givetvis började vi dagen med att komma försent, vi fem.
Trots att jag var i skolan nästan en halvtimme innan vi började.
Men det blir bara så, hur vi än gör. Det är en klassiker. Mycket hade
dock förändrats, en ny rektor och en ny mentor. Samt att våra två minoritets
grupper slås ihop till en, ska bli spännande men jag ska vara positiv till förändringar.
 
Förresten så säger alla oh härligt att träffa alla jag saknat, men jag
träffade jag ingen jag saknat. De jag har haft anledning att sakna har
sett till att träffa mig under lovet och tvärtom. Sara, var dock lite för länge
sedan med henne, Mohammeds födelsedag sist tror jag, så henne har
jag väll haft anledning att sakna. Nu missar jag första veckan i skolan,
lite dumt faktiskt, med tanke på att jag går miste om sammarbetsövningarna
etc, något som jag verkligen behöver tror jag. Men, Alexandra kan allt så jag
ska nog lyckas ta igen vad jag går miste om, ingen fara nu ska jag bara tänka
på den härliga semestern som väntar mig, dock sakna de som verkligen betyder.

Vill passa på att gratta Elin Liljekvist & Marcus Lundgren
till förlovningen som ägde rum igår dessutom, grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0